Reklamacje 2017-12-18T11:45:37+00:00

Reklamacje

  1. W przypadku stwierdzenia przez Ciebie wady zakupionego towaru masz prawo do złożenia reklamacji, zgodnie z ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianą Kodeksu Cywilnego (Dz. U. 2002, Nr 141, poz. 1176).
  2. Warunkiem rozpatrzenia reklamacji jest odesłanie towaru wraz ze zgłoszeniem reklamacji na piśmie. W zgłoszeniu powinieneś dokładnie opisać wadę, podać datę zakupu oraz określić swoje żądanie.
  3. Rozpatrzymy Twoją reklamację w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia reklamacji.
  4. W razie uznania reklamacji, towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania nakładu), zwrócimy Ci równowartość ceny produktu lub zaoferujemy inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.
  5. Koszty przesyłki reklamowanego towaru ponosisz TY. W przypadku uznania reklamacji zwrócimy Ci owe Koszty.
  6. My ponosimy koszty dostawy nowego lub naprawionego towaru.
  7. Nie mogą być podstawą do reklamacji różnice wynikające z indywidualnych ustawień komputera (proporcje, kolor itp.), a także uszkodzenia mechaniczne (np., stłuczenie, zarysowanie).