Zwrot towaru

Możesz zwrócić towar zakupiony w naszym sklepie internetowym beart.com.pl w ciągu 14 dni od dnia doręczenia zakupionego towaru.

Wyślij do nas wiadomość na adres be.art@onet.pl lub dołącz oświadczenie odstąpienia od umowy do paczki ze zwracanym towarem i odeślij na nasz adres: Be Art, ul. Moniuszki 16/2 41-902 Bytom

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy powinno zawierać takie informacje jak: imię i nazwisko, nazwę przedmiotu, numer i datę zamówienia.

Zwracany towar musi być kompletny i w miarę możliwości zapakowany w oryginalne opakowanie, nie może nosić śladów użytkowania.

Zwrócimy Ci cenę towaru oraz koszty jego dostawy w terminie 14 dni od otrzymania towaru i oświadczenia odstąpienia od umowy.

Koszt odesłania do nas zwracanego towaru ponosisz Ty.

Zwrot płatności nastąpi przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji. W przypadku płatności przelewem, zwrot dokonany zostanie również przelewem na konto, z którego wysłałeś pieniądze.

Jeżeli płatność została wykonana przelewem z konta bankowego (a nie szybkim przelewem Tpay), podaj nr konta bankowego, na które ma zostać dokonany zwrot pieniędzy.

Zwrotowi nie podlegają produkty wykonane na Twoje indywidualne zamówienie oraz takie, które zostały na Twoje życzenie zmodyfikowane.

Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.

  

Reklamacja

W przypadku stwierdzenia wady zakupionego towaru masz prawo do złożenia reklamacji.

Aby zgłosić wadę wyślij do nas wiadomość na adres be.art@onet.pl. Możesz również wysłać zgłoszenie listem, na nasz adres: Be Art, ul. Moniuszki 16/2 41-902 Bytom.

W zgłoszeniu opisz dokładnie wadę, podaj datę zakupu, nr zamówienia oraz określ swoje żądanie Załącz także zdjęcie, na którym widoczna jest wada.

Rozpatrzymy Twoją reklamację w terminie 14 dni od dnia kompletnego zgłoszenia.

W razie uznania reklamacji reklamowany towar wymienimy na nowy lub zwrócimy Ci jego równowartość.

Zwrot płatności zależy od sposobu pierwotnej płatności:

  • w przypadku płatności przelewem zwrot dokonany zostanie również przelewem, na konto wskazane przez Ciebie w formularzu reklamacyjnym;
  • w przypadku płatności online, zwrot dokonany zostaje przelewem na konto, z którego wysłałeś pieniądze;

Jeśli zdecydujesz się na wymianę towaru, otrzymasz zwrot kosztów odesłania towaru (w wysokości najtańszego sposobu dostawy). W przypadku jednoczesnego zwrotu wszystkich produktów z zamówienia, otrzymasz także zwrot kosztów dostawy.

Nie mogą być podstawą do reklamacji różnice wynikające z indywidualnych ustawień komputera (proporcje, kolor itp.), a także uszkodzenia mechaniczne (np., stłuczenie, zarysowanie).

Jeżeli będziesz miał/a jakiekolwiek pytania dotyczące zwracanego lub reklamowanego towaru, skontaktuj się z nami: be.art@onet.pl, tel. 533 667 746